Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2010 14:44 - Реката ...и "Съдбо ,съдбо - животе мой..."
Автор: gelert Категория: Поезия   
Прочетен: 2916 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 22.11.2010 14:46


                           Съдбо,съдбо – животе мой…

 

 

                         Там на брега на старата река...
                         Когато лятото среща есента...

                         А утрото с бялата метла  - угасва пътеводната звезда...

                         Пак спомени нахлуват в моята душа...

                        

                         Спомени ,спомени  - скъсани цветни броеници...

                         Те като войници наредени в редици ...

                         В ръцете с камшици ...Удрят ме …И спъват...

 

                        Обиждан бях…Псуван бях...Лъган  бях....Събарян бях...

 

                        Но после се повдигах ...И отново тръгвах…

                        Ей така направо  през  жарта…През листопада от тъга…

                        Тръни бодяха…Боляха краката ...Гореше душата…

 

                        Ех съдбо ,съдбо...Животе мой…!

                        Поредица от провали и падения…

                        И само  тъжни тържества....Един карнавал от суета…

 

                         Съдбо ,съдбо  - животе мой…!

                         Ти корена  ми  бързаше да отсечеш …!

                         

                         Че, дърво без корен лесно се отсича…

                          Пречупва се …А после се гори…

                          И много трудно… 
                          Него...
Някой …Някога …Обича…!

                        

                         Щом  то на корен не се държи … !       
                          
                          http://www.vbox7.com/play:10e64b25    
 

                                              

                     

                      

 



Тагове:   мой,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Хм...
24.09.2010 19:30
"Дърво без корен" е един наистина хубав български филм... за разлика от Вашето творение. :(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gelert
Категория: Поезия
Прочетен: 344250
Постинги: 148
Коментари: 127
Гласове: 839
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930