Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2010 14:37 - Реката ....Сирни заговезни -Прошка...
Автор: gelert Категория: Поезия   
Прочетен: 3178 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 13.02.2010 14:39


                                                         

                                               Прошка…/Сирни заговезни/

                                  

                                               По прашни пътища

аз вечно се скитах….

 

Бях на върховете …

Разговарях с боговете…

Пих  вода от дъждовете…

Опитах силата на ветровете…

                                               Стигнах до края на световете….

Летях заедно с птиците.

Бях в едно ято - със тях .

И волно  летях ли ,летях…!

                                                ………………………………………….

Спечелих аз своите - сто грама щастие !

Откраднах  и прашинка с любов…!

Невероятно  - но факт…!?!

Това чудо - все още го има …!

……………………………………………….

Срещнах и несподелена любов.

Лъган бях -  и се научих  да мамя …!

Често грешах – но по често прощавах.

…………………………………………………

Простих на свои…

Простих и на измамници чужди…

Със онова чувство - Любов…?!?

Невероятно но факт …!

Това чувство все още го има …!!!

 ……………………………………………………

После съдбата шега си направи…

Някой стреля по мене от упор…!!!

…………………………………………………….

Питаш човече… ?

Какво стана с крилете… ?

Живота пречупи ги вече...

 ………………………………………………….

 

ГОСПОДИ ,кажи ми сега… !

 

Защо единствено  само  на себе си –

аз не можах да простя…?

                                                    …………………………………………………

 

                                                                    http://www.vbox7.com/play:f4370dc6




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Дано
13.02.2010 14:49
утре, добавиш още 100 грама!
цитирай
2. mamas - На себе си
14.02.2010 11:44
най-трудно се прощава... А трябва оттам да тръгнем, за да можем и на другите да простим истински.

Да си простим!
И да започнем отначало,
пречистени,
с олекнали сърца!

И нека грее
пак в душите бялото,
а върху него
да рисува любовта!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gelert
Категория: Поезия
Прочетен: 344248
Постинги: 148
Коментари: 127
Гласове: 839
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930